Sonstiges

User-Vertrieb und Zen

catch me, if you can:
There is something to be learned from a rainstorm. When meeting with a sudden shower, you try not to get wet and run quickly along the road. But doing such things as passing under the eaves of houses, you still get wet. When you are resolved from the beginning, you will not be perplexed, though you still get the same soaking. This understanding extends to everything. (Quelle)

Was sehen User, die Profilseiten Dritter aufsuchen und dabei nicht selbst registriert sind?

No.1, Twitter:
Wozu anmelden?


Neue Stellenangebote

Growth Marketing Manager:in – Social Media
GOhiring GmbH in Home Office
Senior Social Media Manager:in im Corporate Strategy Office (w/d/m)
Haufe Group SE in Freiburg im Breisgau
Senior Communication Manager – Social Media (f/m/d)
E.ON Energy Markets GmbH in Essen

Alle Stellenanzeigen


No.2, Xing:
Wozu anmelden?

No.3, Facebook:
Wozu anmelden?

No.4, LinkedIn:
Wozu anmelden?

No.5, MySpace:
Wozu anmelden?

No.6, YouTube:
Wozu anmelden?
Obwohl es regnet, muss man nicht einmal nass werden, denn YouTube spannt überall Regenschirme auf, ohne dass man seinen Namen angeben muss… ach…

Das Zitat ist übrigens aus dem Film Ghost Dog, ein Muss!!

Über den Autor

Robert Basic

Robert Basic ist Namensgeber und Gründer von BASIC thinking und hat die Seite 2009 abgegeben. Von 2004 bis 2009 hat er über 12.000 Artikel hier veröffentlicht.

9 Kommentare