wir wussten es schon immer, daß Frauen beim Einkaufen nicht besonders straight sind. Und Männer in Rekordzeit mit der Jeans den Laden verlassen. Dieses Schaubild zeigt die Ergebnisse eines Experiments:
Siehe Quelle >> (.ppt Link am Ende des Artikels)
Weitere Ideen, die man daraus erneut ableiten könnte, gibt es bei und via Exciting Commerce
Neue Stellenangebote
Growth Marketing Manager:in – Social Media GOhiring GmbH in Homeoffice |
||
Social Media Manager / Marketing Specialist (m/w/d) Schwerpunkt Digital, 50% Remote AVART Personal GmbH in Hamburg |
||
Marketing Spezialist – Social Media / Content / Adobe (m/w/d) STEMA Metalleichtbau GmbH in Großenhain |
Neue Stellenangebote
Growth Marketing Manager:in – Social Media GOhiring GmbH in Homeoffice |
||
Social Media Manager / Marketing Specialist (m/w/d) Schwerpunkt Digital, 50% Remote AVART Personal GmbH in Hamburg |
||
(Senior) Social Media Manager:in (m/w/d) PB3C GmbH in Berlin |
||
Social Media Manager*in (w/m/d) Veolia Holding Deutschland GmbH in Hamburg |
||
Marketing & Social Media Manager*in (gn*) Kühne Logistics University gGmbH in Hamburg |
||
Social Media Manager (m/w/d) – Standort Berlin CAYAGO AG in Berlin |
||
Online Marketing Manager – Social Media / SEO / Grafikdesign / CMS (m/w/d) reputatio AG in Pforzheim |
||
Performance Marketing Manager – Google Analytics / SEA / Social Media (m/w/d) bits & likes GmbH in Dortmund |
[…] I’m just glad that I haven’t ever experienced such a dramatic moment of shopping mania with Katharina. So far, we’ve always been able to get things done without wasting money, time and our nerves! Who knows what will happen with the upcoming Christmas-Shopping and our trip to IKEA? I’m scared… and more about this gappish crusade can be found on Basicthinking and Exciting Commerce (both in german). Tags: GAP, Men, Women, Shopping […]