Blast Radius ist bei der Erstellung der Studie mit folgender Fragestellung herangegangen:
* How can the quality of online shopping experience be measured?
* Who’s offering the best online shopping experience in 2005?In order to answer these vital questions, Blast Radius assembled a cross-disciplinary panel of experts and tasked them with creating a workable methodology and using it grade the 90 U.S. based retailers with the highest 2004 online revenue.
This report details our approach and our key findings, including a ranked list of the best and worst online retail experiences.
Interessant zu lesen, die Studie nennt sich The Best Online Shopping Experiences 2005 und ist im PDF Format (250KByte) verfügbar.
via jadedpixel
Neue Stellenangebote
![]() |
Pflicht-Praktikum im Bereich Globale Kampagnen, Digital Content und Social Media ab September 2022 Mercedes - Benz AG in Untertürkheim |
|
![]() |
(Senior) Social Media Manager (m/w/x) Avantgarde Management GmbH in München |
|
![]() |
Social Media und Content Manager (m/w/d) thyssenkrupp Bilstein GmbH in Bochum |
[…] Gelesen im basicthinking.de/blog « Mit bunter Beleuchtung die Aggressivität senken Eine Idee, die das Nachtfernsehen “revolutionieren” würde » […]