Sonstiges

E-Commerce Studie: Best Online Shopping Experiences 2005

Blast Radius ist bei der Erstellung der Studie mit folgender Fragestellung herangegangen:

* How can the quality of online shopping experience be measured?
* Who’s offering the best online shopping experience in 2005?

In order to answer these vital questions, Blast Radius assembled a cross-disciplinary panel of experts and tasked them with creating a workable methodology and using it grade the 90 U.S. based retailers with the highest 2004 online revenue.
This report details our approach and our key findings, including a ranked list of the best and worst online retail experiences.

Interessant zu lesen, die Studie nennt sich The Best Online Shopping Experiences 2005 und ist im PDF Format (250KByte) verfügbar.

via jadedpixel


Neue Stellenangebote

Performance Marketing Manager (m/w/d) Social Media in Voll- oder Teilzeit
Social DNA in Frankfurt am Main
Editor (m|f|d) – Schwerpunkt Social Media
C3 Creative Code and Content GmbH in Berlin
Senior/Lead Editor Social Media (m|f|d)
C3 Creative Code and Content GmbH in München

Alle Stellenanzeigen


Über den Autor

Robert Basic

Robert Basic ist Namensgeber und Gründer von BASIC thinking und hat die Seite 2009 abgegeben. Von 2004 bis 2009 hat er über 12.000 Artikel hier veröffentlicht.

1 Kommentar