Sonstiges

E-Commerce Studie: Best Online Shopping Experiences 2005

Blast Radius ist bei der Erstellung der Studie mit folgender Fragestellung herangegangen:

* How can the quality of online shopping experience be measured?
* Who’s offering the best online shopping experience in 2005?

In order to answer these vital questions, Blast Radius assembled a cross-disciplinary panel of experts and tasked them with creating a workable methodology and using it grade the 90 U.S. based retailers with the highest 2004 online revenue.
This report details our approach and our key findings, including a ranked list of the best and worst online retail experiences.

Interessant zu lesen, die Studie nennt sich The Best Online Shopping Experiences 2005 und ist im PDF Format (250KByte) verfügbar.

via jadedpixel


Neue Stellenangebote

Growth Marketing Manager:in – Social Media
GOhiring GmbH in Homeoffice
Marketing-Manager mit Schwerpunkt Event und Social Media (m/w/d)
Optigrün international AG in Krauchenwies-Göggingen
(Junior) Social Media Manager (m/w/d)
VILSA-BRUNNEN Otto Rodekohr GmbH in Bruchhausen-Vilsen

Alle Stellenanzeigen



Neue Stellenangebote

Growth Marketing Manager:in – Social Media
GOhiring GmbH in Homeoffice
Marketing-Manager mit Schwerpunkt Event und Social Media (m/w/d)
Optigrün international AG in Krauchenwies-Göggingen
(Junior) Social Media Manager (m/w/d)
VILSA-BRUNNEN Otto Rodekohr GmbH in Bruchhausen-Vilsen
Social Media Advertising Manager (w/m/d)
dm-drogerie markt GmbH + Co. KG in Karlsruhe
Senior Social Media Manager (w/m/d)
Horl 1993 GmbH in Freiburg
Social Media Manager mit Pflege-Background (m/w/d)
Dr. Ausbüttel & Co. GmbH in Dortmund
Social Media Manager:in & Content Creator:in (m/w/d)
Restube GmbH in Karlsruhe
Social Media Manager (m/w/d) / Schwerpunkt Video Content
WWF Deutschland in Berlin

Alle Stellenanzeigen

Über den Autor

Robert Basic

Robert Basic ist Namensgeber und Gründer von BASIC thinking und hat die Seite 2009 abgegeben. Von 2004 bis 2009 hat er über 12.000 Artikel hier veröffentlicht.

1 Kommentar