Blast Radius ist bei der Erstellung der Studie mit folgender Fragestellung herangegangen:
* How can the quality of online shopping experience be measured?
* Who’s offering the best online shopping experience in 2005?In order to answer these vital questions, Blast Radius assembled a cross-disciplinary panel of experts and tasked them with creating a workable methodology and using it grade the 90 U.S. based retailers with the highest 2004 online revenue.
This report details our approach and our key findings, including a ranked list of the best and worst online retail experiences.
Interessant zu lesen, die Studie nennt sich The Best Online Shopping Experiences 2005 und ist im PDF Format (250KByte) verfügbar.
via jadedpixel
Neue Stellenangebote
Growth Marketing Manager:in – Social Media GOhiring GmbH in Homeoffice |
||
Marketing-Manager mit Schwerpunkt Event und Social Media (m/w/d) Optigrün international AG in Krauchenwies-Göggingen |
||
(Junior) Social Media Manager (m/w/d) VILSA-BRUNNEN Otto Rodekohr GmbH in Bruchhausen-Vilsen |
Neue Stellenangebote
Growth Marketing Manager:in – Social Media GOhiring GmbH in Homeoffice |
||
Marketing-Manager mit Schwerpunkt Event und Social Media (m/w/d) Optigrün international AG in Krauchenwies-Göggingen |
||
(Junior) Social Media Manager (m/w/d) VILSA-BRUNNEN Otto Rodekohr GmbH in Bruchhausen-Vilsen |
||
Social Media Advertising Manager (w/m/d) dm-drogerie markt GmbH + Co. KG in Karlsruhe |
||
Senior Social Media Manager (w/m/d) Horl 1993 GmbH in Freiburg |
||
Social Media Manager mit Pflege-Background (m/w/d) Dr. Ausbüttel & Co. GmbH in Dortmund |
||
Social Media Manager:in & Content Creator:in (m/w/d) Restube GmbH in Karlsruhe |
||
Social Media Manager (m/w/d) / Schwerpunkt Video Content WWF Deutschland in Berlin |
[…] Gelesen im basicthinking.de/blog « Mit bunter Beleuchtung die Aggressivität senken Eine Idee, die das Nachtfernsehen “revolutionieren” würde » […]