Marketing Sonstiges

PR 2.0 Hype

schöner Rant im Zuge des Social-Webs, Social-Shoppings, CGM, AAL, Cluetrain, Web 2.0, etcpp 🙂

Big PR firm falls for the PR 2.0 hype von Stuart Bruce

The idea that „PR has to accept that it can no longer control what is being said about a company and its products“ is simply ludicrous. When have any of us ever had „total control of its brand and messaging“. Yes we’ve managed processes and influenced things but we’ve never had control. And guess what in the brave new world of social media we can still manage processes and influence things.


Neue Stellenangebote

Growth Marketing Manager:in – Social Media
GOhiring GmbH in Homeoffice
Social Media & Digital Marketing Spezialist (m/w/d)
Apollo Tyres (Germany) GmbH in Vallendar
Praktikant (m/w/d) Talent Acquisition & Social Media
Dr. August Oetker Nahrungsmittel KG in Bielefeld

Alle Stellenanzeigen


via Moderne Unternehmenskommunikation, wo sich weitere Quellverweise befinden.

Über den Autor

Robert Basic

Robert Basic ist Namensgeber und Gründer von BASIC thinking und hat die Seite 2009 abgegeben. Von 2004 bis 2009 hat er über 12.000 Artikel hier veröffentlicht.