wir wussten es schon immer, daß Frauen beim Einkaufen nicht besonders straight sind. Und Männer in Rekordzeit mit der Jeans den Laden verlassen. Dieses Schaubild zeigt die Ergebnisse eines Experiments:
Siehe Quelle >> (.ppt Link am Ende des Artikels)
Weitere Ideen, die man daraus erneut ableiten könnte, gibt es bei und via Exciting Commerce
Neue Stellenangebote
Growth Marketing Manager:in – Social Media GOhiring GmbH in Homeoffice |
||
Journalistin als Kommunikationsexperte Social Media / Content Marketing (m|w|d) Süwag Energie AG in Frankfurt a.M. |
||
Journalist*in als Pressesprecher*in Social Media / Content Marketing (m|w|d) Süwag Energie AG in Frankfurt a.M. |
[…] I’m just glad that I haven’t ever experienced such a dramatic moment of shopping mania with Katharina. So far, we’ve always been able to get things done without wasting money, time and our nerves! Who knows what will happen with the upcoming Christmas-Shopping and our trip to IKEA? I’m scared… and more about this gappish crusade can be found on Basicthinking and Exciting Commerce (both in german). Tags: GAP, Men, Women, Shopping […]