interessante Studie: Citizen Media: Fad or the Future of News: The rise and prospects of hyperlocal journalism
About
The report, „Citizen Media: Fad or the Future of News: The rise and prospects of hyperlocal journalism,“ was commissioned to determine the prospects for sustainability of these fledgling enterprises. It relied on in-depth interviews of 31 different sites and a 60-question, online survey that targeted 500 citizen sites that could be identified in the fall of 2006 and generated 191 responses.
via Hugo E Martin
Neue Stellenangebote
Growth Marketing Manager:in – Social Media GOhiring GmbH in Homeoffice |
||
Social Media Manager (m/w/d) in Vollzeit Bayerischer Hotel- u. Gaststättenverband DEHOGA Bayern e.V. in München |
||
Marketing-Manager mit Schwerpunkt Event und Social Media (m/w/d) Optigrün international AG in Krauchenwies-Göggingen |
Neue Stellenangebote
Growth Marketing Manager:in – Social Media GOhiring GmbH in Homeoffice |
||
Social Media Manager (m/w/d) in Vollzeit Bayerischer Hotel- u. Gaststättenverband DEHOGA Bayern e.V. in München |
||
Marketing-Manager mit Schwerpunkt Event und Social Media (m/w/d) Optigrün international AG in Krauchenwies-Göggingen |
||
(Junior) Social Media Manager (m/w/d) VILSA-BRUNNEN Otto Rodekohr GmbH in Bruchhausen-Vilsen |
||
Social Media Advertising Manager (w/m/d) dm-drogerie markt GmbH + Co. KG in Karlsruhe |
||
Senior Social Media Manager (w/m/d) Horl 1993 GmbH in Freiburg |
||
Social Media Manager mit Pflege-Background (m/w/d) Dr. Ausbüttel & Co. GmbH in Dortmund |
||
Social Media Manager:in & Content Creator:in (m/w/d) Restube GmbH in Karlsruhe |
[…] Es gibt eine neue Studie zu Citizen Media Sites mit einem Fokus auf lokale AngeboteCitizen Media: Fad or the Future of News? The rise and prospects of hyperlocal journalism. Erstellt von Jan Schaffer am J-Lab (Institute for Interactive Journalism). Keine wisenschaftliche Studie, sondern sehr praktische Daten und Ergebnisse: was für Modelle gibt es, wie werden Inhalte eingestellt, (wie) wird damit Geld verdient? (via) […]