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Citizen Media

interessante Studie: Citizen Media: Fad or the Future of News: The rise and prospects of hyperlocal journalism

About
The report, „Citizen Media: Fad or the Future of News: The rise and prospects of hyperlocal journalism,“ was commissioned to determine the prospects for sustainability of these fledgling enterprises. It relied on in-depth interviews of 31 different sites and a 60-question, online survey that targeted 500 citizen sites that could be identified in the fall of 2006 and generated 191 responses.

via Hugo E Martin


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Über den Autor

Robert Basic

Robert Basic ist Namensgeber und Gründer von BASIC thinking und hat die Seite 2009 abgegeben. Von 2004 bis 2009 hat er über 12.000 Artikel hier veröffentlicht.

1 Kommentar

  • […] Es gibt eine neue Studie zu Citizen Media Sites mit einem Fokus auf lokale AngeboteCitizen Media: Fad or the Future of News? The rise and prospects of hyperlocal journalism. Erstellt von Jan Schaffer am J-Lab (Institute for Interactive Journalism). Keine wisenschaftliche Studie, sondern sehr praktische Daten und Ergebnisse: was für Modelle gibt es, wie werden Inhalte eingestellt, (wie) wird damit Geld verdient? (via) […]