Jalopnik interviewt Daimler Chrysler (Podcast):
In the first of our series on „Blogging The Auto Bloggers,“? Wert“s live and on fire from the 12th floor of the DaimlerChrysler tech center in Auburn Hills. He“s talkin“ to Ed Garsten, Editorial Director of TheFireHouse.biz, The Chrysler Group Media Blog, about corporate blogging and the relationship between independent blogs and automakers“ press offices.
Firehouse ist ein spezielles Blog von Chrylser nur für Presseleute, „normale“ Blogger und Blogleser erhalten keinen Zugang (siehe Artikel auf Blogbiz -meinem Spezialblog- über Firehouse und die Hintergründe)
Neue Stellenangebote
Growth Marketing Manager:in – Social Media GOhiring GmbH in Homeoffice |
||
Social Media & Content Marketing Manager (m/w/d) bonprix Handelsgesellschaft mbH in Hamburg |
||
Social Media Community Manager (m/f/d) Flaconi GmbH in Berlin |
||
HR Social Media Manager / Content Creator (m/w/d) freenet AG in Hamburg |
||
Online Marketing Manager – Social Media / SEO / Grafikdesign / CMS (m/w/d) reputatio AG in Pforzheim |
||
Social Media Manager:in zur Vertretung (w/m/d) Universität Duisburg-Essen in Duisburg |
||
Content Creator & Social Media Manager (m/w/d) Synflex Elektro GmbH in Blomberg |
||
(Senior) Manager Online & Social Media (f/m/d) Uniper SE in Düsseldorf |
Wirklich spannende Blogs aus der Auto-Industrie wird es so schnell nicht geben. Maximal mit Marketingweichspühler gewaschenes Werbegeschwätz.