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Bloggen heisst in einer Akte landen

Blogger sind wichtig, wenn man daran glaubt und das auch gut verkauft. Ob das so ist oder nicht, spielt dabei keine Rolle. Und so landet man als wichtiger Blogger irgendwann in einer, zwei, drei, x Akten. Ihr glaubt das nicht? Dann lest den kompletten Artikel auf PR Week, ein Auszug:

Edelman, teaming up with marketing intelligence firm Intelliseek, has released a directory of the most influential bloggers.

The directory, available only to Edelman clients, profiles bloggers in business, consumer packaged goods, consumer technology, healthcare, and marketing and public relations. The directory also gives advice on blogger behavior and jargon. A white paper (.pdf) about the directory is available for download at both Edelman’s and Intelliseek’s websites.

Edelman and Intelliseek developed a set of criteria that determines which blogs wield the most influence. Those criteria including number of hits, Google ranking, number of other sites that link to the blog, and the frequency with which the mainstream media uses it as a source.

via Corporate PR

Über den Autor

Robert Basic

Robert Basic ist Namensgeber und Gründer von BASIC thinking und hat die Seite 2009 abgegeben. Von 2004 bis 2009 hat er über 12.000 Artikel hier veröffentlicht.

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