Sonstiges

Digg.com II: Redesign Überlegungen

knackiger Bericht auf Delta-Tango-Bravo, wie und warum man sich zu einem Redesign von Digg.com entschieden hatte.

Digg.com?

Over the past couple of months, I’ve been working with Kevin Rose on his enormously successful new venture Digg.com — a news aggregation website with a twist. Digg is sort of social bookmarking mixed with peer reviewing, so someone submits a link to a technology story they thought was cool and, if enough other people at Digg think it’s cool too it gets displayed on the homepage. In essence it’s a pretty simple idea and it’s been very popular and is growing rapidly.

Also auf zur Story jetzt >>


Neue Stellenangebote

Growth Marketing Manager:in – Social Media
GOhiring GmbH in Homeoffice
Senior Social Media Manager:in im Corporate Strategy Office (w/d/m)
Haufe Group SE in Freiburg im Breisgau
Content Marketing Expert / Social Media Expert Publications (w|m|d)
zeb.rolfes.schierenbeck.associates gmbh in Münster

Alle Stellenanzeigen


Siehe auch:
Digg.com: Ein Slashdot Killer?

Über den Autor

Robert Basic

Robert Basic ist Namensgeber und Gründer von BASIC thinking und hat die Seite 2009 abgegeben. Von 2004 bis 2009 hat er über 12.000 Artikel hier veröffentlicht.

2 Kommentare